Verslag uit kamer B311 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Militair Dames Volleybalteam - WaarBenJij.nu Verslag uit kamer B311 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Militair Dames Volleybalteam - WaarBenJij.nu

Verslag uit kamer B311

Door: Wietske, Henny en Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Militair Dames Volleybalteam

14 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Na de wedstrijd van jong oranje, had Hans besloten dat we vrijdagmorgen met een wedstrijdbespreking zouden beginnen en daarna mocht er een leuke activiteit door de dames bedacht worden…
Er werden wat ideeën geroepen en uiteindelijk werd besloten Amsterdam in te gaan en in elk geval een bezoek te brengen aan de Starbucks, Subway en natuurlijk de Mac Donalds voor Karen :).

Vrijdagmorgen:
Na een goede wedstrijdbespreking, waar de neuzen (de snavel van Hans incluis) weer in dezelfde richting zijn gezet, gingen we dus naar Amsterdam. Het weer was verschrikkelijk en Hans kwam met het goede idee om met de boot naar het Rembrandtplein te gaan. Je hebt hier, bij de marine kazerne, de mogelijkheid om gebracht en gehaald te worden met de marineboot…of was het schip ;)… Ideaal!
Op het Rembrandtplein aangekomen was het even zoeken naar de Starbucks, maar de koffiegeur kwam ons al snel tegemoet….keuzes…keuzes…keuzes!
Een halfuur later zat iedereen lekker aan een bakje koffie met een heerlijke muffin of brownie.
Nog geen vijf minuten later werd de groep opgesplitst…Een clubje naar Subway, een clubje naar de Mac en de rest naar La Place! Heerlijk!
Hierna werd de route vervolgd richting de wallen. Even raampjes kijken…
Na gecheckt te hebben of iedereen weer mee was…(de mannen waren niet ineens spoorloos verdwenen) zijn we met de boot weer teruggebracht. Geweldig om er even tussenuit te zijn!

Nu weer de focus op de wedstrijd….
Chinees stond er vandaag op het menu!
Daar dachten de Chinezen anders over…Die heerlijk Hollandse kost op het menu hadden….
Dat werd het dus ook… 9-25, 8-25 en 11-25.
Ondanks deze uitslag was het gevoel bij het team goed. Er was hard gewerkt en….we hebben de meeste punten gehaald van de teams die, tot nu toe, tegen China gespeeld hebben! Best goed :)
En morgen….weer een mooie wedstrijd tegen Brazilië.

Foto’s van het toernooi kan men o.a. vinden via www.sportcommissie.nl

• 14 Juli 2012 - 13:37

Snah Neppatsrev:

Wat heeft die coach van jullie toch goede invallen.
    Lijkt me een verstandige man.
    Succes verder met het toernooi